buhuhuhu.
dumma mig
måndag 29 april 2013
söndag 21 april 2013
Känns som i en dröm, som när man sträcker på sig och sträcker på sig och sträcker på sig tills varenda fiber i varenda muskel gör så ont. Men man når aldrig fram. Aldrig aldrig. Fast man sträcker på sig i en evighet. Evigheten är evigheten, tid. Mina fingertoppar spretar, sträcker på mig, sträcker på mig. Når inte. Når aldrig.
torsdag 18 april 2013
tröttttttttttttttttttttttttt
Är så trött nu. Känner mest bara öööhöhöhöööööhhhhhblöööööö..
Är så trött på att vara ensam. Är så trött på laggiga skypesamtal och att aldrig ha tid att säga exakt allt. Inte ha tid eller rum för att göra ingenting med någon. Hatar när jag ej kan göra något, men blir utmattad så fort jag ens tänker på att göra något. Är så trött på att plugga (fast jag vet att det blir värre) att kämpa för samhällettttttttttttttttttttttttttttttt när samhället bara spottar på mig, är trött på att alla måsten, är trött på att inte röka, är trött. Det ända jag inte verkar för trött för är typ grina, är t.o.m för trött för att tvätta håret. mmmmmm.
Är så trött på att vara ensam. Är så trött på laggiga skypesamtal och att aldrig ha tid att säga exakt allt. Inte ha tid eller rum för att göra ingenting med någon. Hatar när jag ej kan göra något, men blir utmattad så fort jag ens tänker på att göra något. Är så trött på att plugga (fast jag vet att det blir värre) att kämpa för samhällettttttttttttttttttttttttttttttt när samhället bara spottar på mig, är trött på att alla måsten, är trött på att inte röka, är trött. Det ända jag inte verkar för trött för är typ grina, är t.o.m för trött för att tvätta håret. mmmmmm.
onsdag 3 april 2013
cold wet blanket
hatar systemet. hatar miljöförstöring. hatar att så många inte förstår. hatar att de inte bryr sig. hatar att de inte vill veta. hatar att de är själviska. hatar rasism. hatar sexism. hatar girighet. hatar att jag kan ändra en fis i universum. hatar att jag inte orkar. hatar att jag inte orkar. hatar att jag grinar i duschen. hatar deras ansiktsuttryck. hatar att jag inte orkar. hatar att inte förstå. hatar att du inte förstår. hatar att jag ens bryr mig. hatar att jag inte bryr mig tillräckligt. hatar att jag ser fel i allt, för det är fel i allt. hatar att jag därför aldrig kan "hitta nåt" för det blir alltid fördömt av någon annan. hatar att jag är patetisk. hatar att jag skriver detta i en blogg ingen läser. hatar. hatar att jag inte orkar.
fast hatar nog mig själv mest.
torsdag 21 mars 2013
avundsjuk
Ibland när jag ser alla hipsters på alla bloggar och instagramkonton och facebooksidor vill jag bara
Grina
För jag saknar dig så jävla mycket.
Det är ju vi som ska gå och vara hipstriga tillsammans.
Det är ju vi som ska ha jeansjackor och platåskor
Coola kjolar, coolt hår.
Jag känner mig som världens tråkigaste människa
Tom och halv.
Och du färgar håret blått.
Grina
För jag saknar dig så jävla mycket.
Det är ju vi som ska gå och vara hipstriga tillsammans.
Det är ju vi som ska ha jeansjackor och platåskor
Coola kjolar, coolt hår.
Jag känner mig som världens tråkigaste människa
Tom och halv.
Och du färgar håret blått.
tisdag 5 mars 2013
iLskEn
OMFG. Fick precis frågan och jag skulle äta en mask? om det räknas som kött? 1. SKULLE DU ÄTA EN MASK???? 2. LÄMNA MIG I FRED. 3. NEJ DEN LEVER JU? Körde på alternativ tre, fick svaret men vadå plantor lever ju också. mitt svar var (med mkt förakt i rösten) du vet mkt väl att det är skillnad på en planta och en mask, mask är ett djur. svaret man får tillbaka är jag vet inte därför jag frågar dig.
HUR HUR HUR FICK DU NÅGONSIN GODKÄNT I BIOLOGI OM DU TROR ATT MASKAR ÄR VÄXTER??? DÖÖÖÖÖÖ
HUR HUR HUR FICK DU NÅGONSIN GODKÄNT I BIOLOGI OM DU TROR ATT MASKAR ÄR VÄXTER??? DÖÖÖÖÖÖ
Prenumerera på:
Inlägg (Atom)