torsdag 8 november 2012

Åh vill bara ligga i sängen bredvid A och lyssna på musik, för nu började jag tänka massa andra ledsna tankar. Men det är okej. Jag klarar mig.

Vila i frid

En tjej jag hängde med rätt mycket under högstadiet finns inte mer. Och det känns så jävla sjukt och jag har precis kollat på massor med bilder från 2010 när vi hängde. Och jag vill inte vara någon hycklare, för vi har inte pratat på ett år, men det är så sjukt så sjukt. För hon är ju någons bästa vän och lillasyrra och dotter. Och jag bara tänker att tänk om det var A, tänk om det var A. Och det är ju själviskt för det var inte det. Men ja nu blev allt osammanhängande och rörigt men jag vet inte.

Vila i frid, alla tankar till din familj och dina nära vänner <3

tisdag 6 november 2012

ojoj

råkade av en händelse stöta på den här bilden på internätet och så kom jag ihåg att jag tyckte att det här vad ju ganska hälsosamt och hon hade fina "kurvor" och att jag gärna skulle se ut så. Gud man inser ju inte hur sjuk man varit förns man blir frisk..

Saaaaaaaaaaraaaaaa saraaaaaaaaaa

Alltså har jag berättat någon gång om mina tankar? Typ
scenario 1, är ute och springer känner för att gå lite extra efter springturen men tänker "SHIT då kommer de ju tro att det tog mig mycket längre tid än det gjorde att springa de där 5kilometrarna, så de kommer tycka att jag är lat, otränad och tjock"
scenario 2 "åh gud vad skönt att inte bry sig om vad någon tycker och att jag kan säga vad jag vill osv osv osv"
scenario 3 Älskar Bob Dylans låt Sara men vill inte tipsa nån om den pga det är mitt namn som är låttiteln och jag vill ju inte verka ego??

Slutsats: Är ett mongo :'))) alltså på riktigt. ett verkligt mongo :))))9

fredag 2 november 2012

*stryker mig själv över håret och säger att allt blir bättre*

nej men nu är det helt okej. googlade deprimerad utbytesstudent (varför är jag så himla konstig??) och så läste jag om det i typ en timme och så kände jag mig inte lika ensam med mitt stora känslomongo så det känns lite bättre och så ska jag spela minigolf och röka och ja. såja. på med flytvästen. huvudet över vattenytan.

skjut mig

Idag grät jag påväg hem från bussen, för veckan har varit förjävlig. Jag är så uttråkad och ensam att jag inte står ut mer. Det är samma buss varenda dag, samma busschaufför, samma människor, samma lektioner. Jag orkade inte ens torka bort tårarna, det är november och jag fattar inte hur jag ska överleva åtta månader till. Tänk om jag har säsongsdepression? tänk om jag blir deprimerad igen. Jag vill inte vilja åka hem. Jag vill vara normal och klara allt som alla andra klarar. Helvete. Kan ju inte ens vara "ensam" i fem dagar utan att vilja sätta en kula genom gommen. Måste tvinga mig att äta en macka och ett äpple till lunch. Så jävla patetiskt. Så. Jävla. Patetiskt. Jag har inte energi till nåt, men jag måste göra någonting, jag klättrar på väggarna. och mitt huvud är så trött så trött jag vill bara höra någon prata svenska med mig, jag vill bara att orden ska flyta på utan att jag ska behöva tänka jag vill vara så bekväm med någon att jag inte behöver vara så försiktig runt alla. det är så jävla jobbigt. och nu gråter jag nästan igen. DU ÄR PATETISK SARA, PATETISK. skärp dig och väx upp för fan. sluta röka och gör nåt av ditt liv. MEN JAG VILL INTE JAG VILL BARA GRÅTA OCH GRÅTA OCH GRÅTA OCH ATT HON SKA VARA HÄR OCH JAG VILL KLARA MIG SJÄLV MEN DET VERKAR JU INTE SOM ATT JAG KAN DET. helvete. helvete. helvete. andas andas andas.  in ut in ut. såja det blir bra, det är bra. det är ju inga riktiga problem ens allt är i ditt huvud. det är inte på riktigt. och du har ju bra betyg det är ju bra. och du är säker och behöver inte vara rädd att dö när du går utanför dörren. och du är lyckligt lottad du går i skolan oh har mat i kylen och du får den fantastiska upplevelsen att åka som utbytesstudent och du är så stark så stark. men varför är jag aldrig nöjd

åh den är bara så himla fin



You're never gonna love me, so what's the use?
What's the point in playing a game you're gonna lose?
What's the point in saying you love me like a friend?
What's the point in saying it's never gonna end?

You're too proud to say that you've made a mistake
You're a coward to the end
I don't wanna admit, but we're not gonna fit
No, I'm not the type that you like
Why don't we just pretend?

Lies, don't wanna know, don't wanna know oh
I can't let you go, can't let you go oh
I just want it to be perfect
To believe it's all been worth the fight
Lies, don't wanna know, don't wanna know oh

You only ever touch me in the dark
Only if we're drinking can you see my spark
And only in the evening that you give yourself to me
Cause the night is your woman, and she'll set you free

You're too proud to say that you've made a mistake
You're a coward to the end
I don't wanna admit, but we're not gonna fit
No, I'm not the type that you like
Why don't we just pretend?

Lies, don't wanna know, don't wanna know oh
I can't let you go, can't let you go oh
I just want it to be perfect
To believe it's all been worth the fight
Lies, don't wanna know, don't wanna know oh

Lies, don't wanna know, don't wanna know oh
I can't let you go, can't let you go oh
I just want it to be perfect
To believe it's all been worth the fight
Lies, don't wanna know, don't wanna know oh